cf01

Cretan Fields

Λογότυπο, συσκευασία, εταιρική ταυτότητα, web site.

Η επιχείρηση CRETAN FIELDS ιδρύθηκε το 2013 με σκοπό να προωθήσει τα κρητικά προϊόντα σε όσο το δυνατό περισσότερες χώρες του κόσμου και να αναδείξει το εξαιρετικό πρότυπο της υγιεινής κρητικής διατροφής.

cf03

Ο σχεδιασμός του λογότυπου αυτή την φορά ήταν προκαθορισμένος και μόνο από το όνομα, CRETAN FIELDS (Κρητικά Χωράφια) . Συνδυάζοντας τις λέξεις με ένα σύμβολο (σήμα), εξασφαλίσαμε προσαρμοστικότητα στις εφαρμογές, τόσο στην εταιρική ταυτότητα όσο και στις συσκευασίες. Ο συνδυασμός μπορεί άνετα να σταθεί και μεμονωμένα, με τα στοιχεία του εφαρμοσμένα ξεχωριστά για να καλύψουμε όλες τις πιθανές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν. Το χρώμα αυτονόητο το πράσινο της Κρητικής Γής. Άλλωστε το πράσινο αντιπροσωπεύει την φρεσκάδα, τη φύση και το περιβάλλον. Όλα αυτά που υπάρχουν στα Κρητικά προϊόντα.

Σχεδιασμός συσκευασίας

Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε το οικολογικό χαρτί σε κραφτ χρώμα και με διάφορα ζωγραφικά και χρωματικές λεπτομέρειες για να διαφοροποιηθούν τα προϊόντα μεταξύ τους σχεδιάσαμε μια σειρά συσκευασιών για όλα τα είδη που προμηθεύει η εταιρεία.

Συσκευασία Πετιμέζι.

Έχοντας τα νέα κείμενα στα χέρια, την επεξήγηση του προϊόντος (σε 5 γλώσσες), μία συνταγή μαγειρικής, ένα ζωγραφικό, 2 φωτογραφίες, διατροφικό πίνακα και λοιπά στοιχεία, ο πρωταρχικός μας στόχος ήταν να μπορέσουμε να τα χωρέσουμε όλα αυτά σε μία ετικέτα. Ο δεύτερος, να θυμίζει Ελλάδα – παράδοση και ο τρίτος να δημιουργήσουμε μια καλαίσθητη και οικονομική συσκευασία.
Ανατρέξαμε λοιπόν στο παρελθόν, τότε που οι μπακάληδες τύλιγαν πολλές φορές τα προϊόντα τους σε φύλλο εφημερίδας και επηρεασμένοι από την τυπογραφία της εποχής καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα περιτύλιγμα σε μορφή εφημερίδας επιτυγχάνοντας όλα τα παραπάνω σε μια εντυπωσιακή, διαφορετική και πλήρως ενημερωτική συσκευασία (δώρο συνταγή για τηγανίτες) για τους μη γνωρίζοντες το Πετιμέζι.

cretan fields_petimezi

Συσκευασία σαπουνιού

Ένα απλό κουτί, όπου με τον κατάλληλο σχεδιασμό καταφέραμε να μειώσουμε κατά πολύ το κόστος παραγωγής της συσκευασίας... κάθε άρωμα και ένα χρώμα.